درباره ویزبی

ویزبی یک بازار اینترنتی و آنلاین است که بیش از سه دهه از زنبورداری آن می‌گذرد، از پدر بزرگ تا عمو و دایی شغل اول یا دوم آن‌ها زنبورداری بوده است طی این چند دهه کیفیت عسل‌های ارائه شده به عموم باعث گسترش کار شده است در حدی که حتی ایرانیان خارج از کشور بعد از ورود به ایران یا زمانی که بستگان شان در حال سفر به آنجا هستند، عسل‌های ویزبی را تهیه کرده و با خود به مقصد مورد نظر می‌برند.

داستان ویزبی از کجا شروع شد؟

ویزبی سال‌های سال فروش را به صورت سنتی پیش برده است و تنها تبلیغ ما رضایت مخاطبان بوده است که باعث شده به دوستان شان هم معرفی شویم. اما تقریبا از سال 1398 و با شروع روند کرونا در کشور، مقدمات عرضه اینترنتی را با نام ویزبی راه اندازی کردیم تا بتوانیم عسل‌های ویزبی را به کل کشور و حتی کشورهای دیگر معرفی کنیم.

از آنجایی که سال‌های زیادی عرضه به صورت سنتی و با بسته بندی‌های تکراری انجام می‌شد، جدای از سخت گیری درعرضه محصول با کیفیت بسیار بالا، سعی کردیم کمی خلاقیت در ارائه محصولات ایجاد کنیم و این باعث شد بسته بندی و نحوه ارائه محصولات به روش متفاوتی انجام گیرد چیزی که بزرگترین تبلیغات عسل‌های ما را از طریق خودِ مشتریان ویزبی به همراه داشت و آن‌ها ویزبی را به دوستان و آشنایان شان معرفی کنند. از نظر ما هم بهترین نوع تبلیغات همین مدل است که توانستیم با کیفیت بالا و کمی خلاقیت در ارائه محصولات به آن برسیم. چه چیزی بهتر از این که یک رابطه برد – برد بین عسل ویزبی و همراهانمان شکل بگیرد؟!